lördag 2 juni 2012

Juniväder




Har lipat på busssen i två dagar över den här finfina boken. Oj! Så bra den är! Hon skriver så fint så fint den där Lisa. Mycket bättre än hennes första bok. (Även anledningen till att boken som det står att jag läser på bloggen fortfarande inte är färdigläst. Blir då och då tvungen att pausa i hjärnslafsandet för att inte bli för trött. Fast den boken är eg otroligt fin den med! zombieroman med filosofiskt innehåll - who knew?!) Annars är det mesta under kontroll .. tror jag. Skrutten kastade sig ut från soffan häromdagen och landade på pannan. Verkar inte ha fått några bestående men, men man måste påminna sig då och då om att Fast han är ett barngeni så flyr allt vett så fort man killar honom lite på magen och låter honom springa lite med sina små tjocka ben.

Övrigt.. vi har haft en ankfamilj inne på atriumgården på mitt jobb denna vecka. Gissa om det vart uppståndelse?

Mera övrigt: B har gått åstad och köpit Diablo III och sitter nu klistrad framför tvn. Fastän jag berättat den sedelärande historien om när jag spelade bort ett halvår av mitt liv i pyjamas för sisådär tio år sen på Diablo II. Somliga kan man inte lära någonting. Jag ska också spela lite snart. Måste ju prova lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar