tisdag 19 oktober 2010

Arg ironi

Har en dalig dag. Kanner det i hela kroppen, minsta lilla strul och pulsen okar direkt. Tror jag skramde skiten ur nagra elever som vasnades utanfor mitt kontor.. jag bara tittade pa dem lange, och de reste sig tyst och gick? Thomas brukar behova saga till 19 ggr ungefar. Har tydligen aven onda ogat idag. Ska vinnlagga mig om att ta det mkt mkt lugnt.

Det roliga ar att igar, nar jag var glad och snall och hade lust att skriva sa kunde jag inte. Min dator (nylagad av supersnalla IT-Ben) ar pa nat satt forpassad tillbaka till 70talet och kan inte hantera komplicerade saker som bloggande, eller facebook for den delen. Eller Skype. Numer kan man kolla sin mail. Och andras bloggar. Det ar det roligaste av allt, jag har inga problem med att komma at andras bloggar, bara min egen. Riktigt kanner hur otacksam och elak jag ar. Jag ska vara glad att jag har nagon dator alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar