onsdag 17 november 2010

Dear Followers


På bilden syns jag, Will, en del av vårt vardagsrum och Iddly, hela Kodais filmstjärnehund. Det är nu 8 arbetsdagar kvar till jullovet. (Julbanketten firar vi på lördag, helgen innan Thanksgiving, vilket amerikanerna tycker är förtjusande roligt.) Jag längtar, för det blir tyngre och tyngre att ta sig ur sängen för varje morgon som går. Det känns i hela kroppen att min sommarsemester brann inne. Bara.. avsluta kursen, sätta betyg, planera nästa termin - för båda skolorna, beställa alla böcker, ordna upp databasstrul och lite annat smått och gott innan vi får lov att rymma.

Golvet till biblioteket är äntligen beställt (tror jag?!) efter sju huvudvärkar och åtta besvikelser och jag hoppas verkligen att det hinner komma i tid. Gör det det inte så tvår jag mina händer.

Som sagt.. semester. Känns rätt overkligt att det redan gått en termin. Tänker mkt på sol och hav.. och pepparkakor. Pepparkakor ska jag få när Stina hälsar på om en liten vecka! Det ser jag framemot. :)

Ps. Jag älskar att min blogg har followers. Har alltid velat ha followers.. Jag uppmuntrar ALLA som läser här att bli mina followers! Kram till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar