söndag 24 september 2017

Kings of Procrastination


En av dessa väskor ska fyllas med lego*. Det är upp till er att gissa vilken. Hur mycket lego behöver man egentligen för två och en halv månad? Det här kunde vi ha gjort för länge sen. Vi har vetat rätt länge att vi skulle åka imorgon, 25e september. Men som en klok människa förklarade för mig nyss, så spelar det ingen större roll. Det blir ändå likadant, total förvirring, och jag som bär saker i mina händer från rum till rum och muttrar för mig själv.

Nå. Nu är klockan massor, och väskorna fyllda med saker. Vad för saker blir en överraskning. Det blir sällan exakt det man tror. Egentligen ville jag fylla dem med kursböcker, men jag misstänker att den enda som vore nöjd med det vore jag.. så det blir lite annat. Solkräm och badleksaker. Tror jag. Håll tummarna för mig. Imorgon åker vi!

Vi ses i Los Angeles om allt går som det ska,

Bose!

Anna mfl.

*Svaret är alla väskorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar