fredag 18 juni 2010

De senaste dagarna har jag

  • ätit mer kakor än vad som borde vara fysiskt möjligt
  • funderat flera minuter varje dag på att repetera DDC i Organizing knowledge (en bok jag i princip knappt öppnat)
  • funderat på hur mkt ormar det finns i Kodaikanal och vad de heter (har lovat mor och far att aldrig gå ut utan gummistövlar) (so much for fashion)
  • kollat på matchen mellan Frankrike och Mexico (varvat med dokumentär om barn med Progeria, en sjukdom som innebär påskyndat åldrande. Jag vet att det är synd om dem, men de såg precis ut som små rymdvarelser och var helt rasande söta)
  • insett hur tragiskt det är med vuxna utklädda män med målade ansikten som gråter/alternativt stirrar blankt framför sig. Var väldigt väldigt synd om franska fotbollsfansen som åkt ända till Afrika för att sitta på läktaren i krulliga rödblåvita peruker och se sina hjältar misslyckas
  • inte skickat in mina körkortspapper. Kanske jag gör det idag. Kanske inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar