söndag 5 september 2010

Gnällblåggen

Det är för mycket gnäll på den här blåggen. Upptäckte när jag scrollade igenom för nån dag sen att det vart jämmer och elände för hela slanten ett tag nu. (på Melonia Melonia doftar blommor och himlen är blå..) Det ska vi ändra på! Faktum är att det inte alls är synd om mig. Egentligen. Är (förhållandevis) frisk och kry och livet är fullt av oändliga möjligheter. Denna söndag har vi förutom pannkakor även bokat vår sedvanliga julsemester. Den här gången går den från sol till slask - vi kommer hem hem hem!

Men först ska vi röja bröllop i Ahmedabad, sen bada fötterna i havet i Goa SEN åka hem till julen. Ser otroligt mkt framemot detta. Alltihop. Ska bli så fint att kolla på Kalle hos mamma. Och hon har lovat köpa kräftor till mig, som jag ska äta när jag kommer hem. Julkräftor! Ha!
Eeeexcellent! Är otroligt nöjd med all vår planering. Nästa helg är det shopping i Bangalore. Eller rättare sagt, de andra ska shoppa. Jag ska ÄTA. Jag blundar och håller tummarna för skaldjur och flottiga hamburgare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar